zondag 30 oktober 2016

Cinderella

Hallo dames, super dat jullie weer even langskomen op mijn blog.

Vandaag heb ik een kaartje voor KIC als reminder omdat ik vorige maand in de top 3 stond.
Het onderwerp van de challenge daar is Prinsen en Prinsessen. Deze kaart heb ik gemaakt. Het is een echt meisjeskaartje geworden. De prinses ingekleurd met de brushmarkers, de koets van pinterest gehaald en met de hand uitgesneden.
Wat vinden jullie er van dames, graag een reactie !!.

Liefs Wilma




Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Stempelsonne #176 (Anything goes)
Stempel magie #132 (Alles geht)
Scrapcards #90 (polkadots)
De egel #22 Vervoermiddel)

11 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje Wilma.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Wilma,
    heel mooi dit prinssenkaartje,
    leuke koets heb je uitgeknipt!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige prinsessen kaart ik denk dat je met deze kaart wel een klein prinsesjes gelukkig kan maken
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Prachtig ingekleurd Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, geweldig die gordijntjes in de koets!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De koets zelf uitgeknipt...dat is knap gedaan Wilma!!!
    met kanten gordijntjes in de koets en het is een hele mooie kaart voor een klein princessen meisje geworden! En wat leuk dat je gast DT mocht zijn, altijd een eer!!! Gezellig dat je mee doet met de Scr@p-Cards Challenge! Lieve groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilam,
    Wat een super mooi kaartje voor een echte prinses
    Heel mooi ingekleurd

    En wat heb je die koets knap gemaakt !!
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge op het Scrap-cards blog
    Liefs DT-Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk prinsessenkaartje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige prinsessenkaart, Wilma.Mooie border met de hartjes.Weer heel mooi gemaakt.

    Groerjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest