donderdag 13 oktober 2016

Gele Poinsettia’s

Hoi meiden, hier ben ik weer met een kerstkaartje omdat het donderdag is.

Deze keer in pastelkleuren. DP is van MD Eline, en ik dacht Nursery. Ik kan nu niet meer kijken want al mijn hobbyspullen zitten ingepakt om van de camping weer naar huis te gaan. Het plaatje komt uit een Mijn Hobbykaart. De gele Poinsettia’s zijn van Leane Creatief, net als de bladeren. De swirl is van Joy, en de tekstmal van Precious Marieke. Ik heb geïnkt met okergeel. Op de bloemen een gele glittersteen, boven 3 gouden sterretjes, en links onder 3 gouden parelsteentjes, 
Wat vinden jullie er weer van dames, en natuurlijk is jullie reactie welkom !.

Liefs Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Cards and scrap #Okt. (pasteltinten)

22 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en het DP (de bloem rechts) is inderdaad van Eline's nursery.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart ...de gele poinsetta is een echte blikvanger.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Orachtig Wilma,de gele bloem springt er echt uit.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, meer mensen zeggen het al! De bloem is erg leuk. Een echte eyecatcher.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Wilma donderdag of niet,het lukt mij echt niet, hihi Het is een mooie kerstkaart geworden hoor....wat een volhouders zijn jullie top!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Wilma,
    ik vind de zachte kleuren én de gele poinsettia's erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kerstkaartje Wilma, en zeker die gele pointsttias zijn super leuk....
    Ja en het campinggebeuren zit er bijna op...een prachtige nazomer hebben we gehad....nu weer de gezellige lange avonden...ook weer leuk bij de warme houtkachel....elke tijd heeft zijn charmes...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje Wilma, leuk het de gele poinsettia's.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In het echt heb ik ze nog nooit in het geel gezien maar op de kaart doen ze het erg goed. Lief pastel plaatje heb je ook gebruikt, al met al een mooie kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer super mooi!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou het niet snel doen gele kerstrozen maar ze zijn prachtig in combinatie met de kaart.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje Wilma, de Poinsettia’s zijn echte blikvangers...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart heb je gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met leuke Poinsettia's!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kerstkaart in deze ongewone kleurtjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Wilma,
    mooi die gele kerstbloemen,
    ze springen zomaar van je kaart af!!!
    Prachtkaart!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wilma,

    Wat een prachtige kerstkaart met deze mooie kerstrozen.Hele mooie kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart in pasteltinten!
    Leuk dat je mee doet met de maandchallenge van Cards & Scrap. Groetjs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest