maandag 31 oktober 2016

Kerst tafereeltje

Hoi hoi dames, dank jullie wel voor alle reacties op mijn vorige blogpost.

Vandaag heb ik iets aparts. Van oplos koffie potjes maakte ik een Kerst tafereeltje wat op zich nog niet zo heel bijzonder is, maar ik wilde er een lichtje in zien te maken. Ik heb er een nachtje over moeten slapen, of liever gezegd niet kunnen slapen, haha. In de dop heb ik een constructie gemaakt van wit stevig knutselkarton waar ik een Led Theelichtje in kan hangen. 
Dit theelichtje is er makkelijk in te doen en uit te halen, om de schakelaar aan en uit te kunnen doen. Ik ben er wel ff mee bezig geweest maar het is me gelukt. Bij de Action heb ik nog kleine grappige poppetjes en poedersneeuw gekocht om het af te werken. Bovenop een witte Poinsettia, die ik ook bewerkt heb met de poedersneeuw. 
Wat vinden jullie van mijn Kerst potjes dames, zijn ze niet leuk !!.

Liefs Wilma






Met deze creaties wil ik graag meedoen bij:

Everybody art #386 (Teelicht)
Webshop Anmacreatief #62 (Kerst, winter)

13 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    ik zit mijn ogen uit te kijken! Wat een ontzettend leuke theelichtcreaties! Hoe bedenk je het! EN zo mooi met de poinsetta er op.
    Topcreaties!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je voor je hobbywerk wakker moet liggen, maar soms helpt een nachtje slapen wel, ik heb dat soms ook...
    Prachtig gemaakt! Tof idee met het theelichtje in het deksel verwerkt!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er wel super geinig uit. Kei leuk gemaakt.
    Het theelichtje zorgt voor de perfecte finishing touch.
    Wel jammer dat je ervoor hebt wakker gelegen. Hopelijk krijg je er zoveel leuke reacties op, dat je vanavond slaapt als een roosje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kerstcreaties! Leuk met dat lichtje in de dop!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....dit ziet er gezellig uit allemaal....wat ontzettend leuk gedaan Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    dat heb je prachtig gemaakt,leuk om er ook een lichtje bij te maken..een nachtje slapen doet vaak wonderen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe verzin je het?!? Schitterend gedaan Wilma!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit super mooi gemaakt! Heel leuk met het lichtje. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig leuk Wilma !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk idee om op deze manier een lichtje toe te voegen! Mijn complimenten.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Wilma,
    geweldig mooi deze kerstlichtjes in potjes!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat supergaaf gedaan! Hele mooie potjes en geweldig zoals je de lichtjes hebt gemaakt!
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest