donderdag 6 oktober 2016

Schommelkaart, week 40

Hallo dames, eerst wil ik mijn nieuwe volger Henny welkom heten. Heel leuk dat je me gevonden hebt, en wie weet kunnen we elkaar wel inspireren

Vandaag ben ik er weer met een kaartje voor 52 weeks. Het is immers donderdag.

Deze week voor de  maandelijkse challenge. Opdracht was Rendieren, nou die heb er 4 op. 2 Op de grond en 2 in de lucht voor de slee van de kerstman. Ik heb er een schommelkaartje van gemaakt, had ik nooit eerder gedaan, maar bij Irene zag ik het patroontje, dus dat heb ik nagetekend. 
De kaart is een echt winterlandschapje geworden, met besneeuwde dennenbomen. Maar toch ook een echte kerstsfeer met de gouden sterren en de Poinsettia.
Wat vinden jullie van mijn schommelkaartje dames, een reactie is natuurlijk van harte welkom !!.

Lieve groetjes Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
52 Weeks to Christmas (Week 40, Rendieren)


23 opmerkingen:

  1. Heel leuk zo'n kerst-schommelkaart met een prachtig winters tafereeltje!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leukerdje zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Heel mooi gemaakt! Leuk ook met die vliegende kerstman in de lucht liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke schommelkaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt leuk een schommelkaartje. En leuk het rendiertje erop. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke schommelkaart heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind je schommelkaart prachtig Wilma!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superkaart Wilma. De schommelkaart zit bij mij in de vergetelhoek, maar hij is zo leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig schommelkerstkaartje Wilma....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap dat je dat bij mij zag en hebt nagemaakt maar op internet zijn talloze van die patroontjes te vinden hoor! Die plasticmal maakte het voor mij beslist niet makkelijker dan dat ik het helemaal zelf doe. Hij is mooi geworden Wilma!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dit kerstwiebelkaartje Wilma....met prachtige accentjes erop...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt Wilma!!!!
    Zo leuk een schommelkaart.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge van 52WTC!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb net op jouw bericht op mijn blog gereageerd Wilma maar heb niet opgelet of dat no reply is of dat het aan je mailadres is. Ik heb géén FB, vind al die likes zo onpersoonlijk.
    Hier komt geen eind aan de narigheid met Ben, uitslag biopsie was niet goed helaas!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt en toevallig heb ik ook zoiets gemaakt. |IK had dit patroon nog van een andere challenge.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi schommelkaartje Wilma, er is weer veel te zien!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, echt een mooie schommelkaart! En gezellig dat je meedoet met onze challenge bij 52WTC, ik zie rendieren genoeg!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om weer een keer een mooie!! schommelkaart te zien!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk Wilma een schommelkaart.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig. Met zoveel mooi details en kleuren. Zoveel op te zien
    Groetjes, ANja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi wilma,
    leuk deze schommelkerstkaart!
    Veel mooie details op te zien!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Helemaal super deze schommelkaart, Wilma. Fantastisch!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest