dinsdag 29 november 2016

Chocoladekadootje

Hallo dames, super dat jullie weer komen kijken op mijn blog, en ook wil ik iedereen weer bedanken die zo’n leuke reactie op mijn vorige kaartje plaatste !!.

Eindelijk is onze woonkamer klaar en zijn de schilders in de hal en keuken bezig die ook al aardig op begint te schieten. Dit betekend dat ik weer bij mijn spulletjes kan en aan de freubel kan. Gelukkig. Het is wel nog erg rommelig in huis met geschuif van allerlei spullen en meubels, maar ja…. Hoort erbij he, en het word erg mooi en licht in huis.

We zitten wel met een extra zorg, want ons hondje Evy is erg ziek, heeft hoge koorts, pijn in zijn buik die ook flink opgezet is, en eet slecht. Ik hoop dat ze met alle medicijnen die ze heeft gekregen weer snel opknapt. Gelukkig drinkt ze goed. Te goed vind de dieren arts want de opgevangen urine was erg waterig, en er zaten nogal wat stoffen in die er niet zo hoog in horen te zitten. Ik heb me vorige week door de dierenspeciaalzaak bij ons in het dorp om laten praten om haar andere goedkopere brokjes te geven die volgens deze zaak ook Hypoallergeen zijn. Ze heeft al meer dan 3 jaar de hypoallergeen brokjes nodig omdat ze toen een flinke darmontsteking heeft gehad. Was toen ook ernstig ziek en heel apathisch. Het lijkt er op dat dit nu weer het geval is, dus ik voel me wel erg schuldig dat ze nu weer zo ziek is en zoveel pijn heeft. Evy word bijna 12 jaar, maar ik wil haar toch nog wel een aantal jaartjes bij ons houden. Ze is een Boomertje en superlief voor ons. Maar ik ga maar eens naar mijn werkstukje toe.

Dit kadodoosje heb ik gemaakt voor mijn fysiotherapeut en mentor op de fysiofitness. Zij is vorige week geopereerd aan de buik en hebben haar baarmoeder weggehaald vanwege een hele grote vleesboom. Elk jaar is zij Zwarte piet met de intocht in het dorp en dit kon dit jaar niet. Ook maakte ze nog een opmerking dat ze “al die lekkere chocoladeletters misliep”, haha die snoepkont. Daarom heb ik dit verrassing kadootje voor haar gemaakt. Een mooi doosje wat tevens ook bestemt is om haar Beterschap en een fijne feestelijke decembermaand toe te wensen.
Ik denk dat ze er blij mee is want ze houd heel veel van mijn kaarten en bakseltjes waar ze inmiddels toch al een aantal van gekocht heeft.

Het stempeltje is ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. 
Het DP van een grote Action scrapblok.
Mallen van Joy en Spellbinders. Een leuke bloementoef van bloemen uit voorraad met takjes van een Floral punch. De tekst zijn met watervaste markers zwart gemaakt op stickerletters. Een tule strik met daarop een rode satijnlint strik. Een zilver metalen hoek, 2 parelhartjes en 3 zilveren parels. Om de rand van het deksel een strook kant met parelkraaltjes. 
De mallen heb ik met rood gedistresst. In het doosje natuurlijk een heerlijke chocoladeletter voor haar.
Wat vinden jullie van deze creatie dames, een reactie is natuurlijk welkom !.

Lieve groetjes Wilma








Met deze creatie wil ik graag meedoen bij:

Stempelsonne #178 (Anything goes)
Craftliners #32 (Kerstkaart / Creatie)
Addicted to stamps #136 (Die cuts and / or punches (met stempel)
Kleuren met potloden #Nov. (Kerst)
Scrapping 4 fun #79 (Christmas)
Scrapcards #91 (Sinterklaas of Kerst kaart/creatie, alles mag)
Stempel magie #133 (Christmas)
Everybody art #391 (Packege)

17 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je weer wat meer leef ruimte krijg en het allemaal zo mooi licht wordt door het schilderwerk Wilma! En wat ontzettend lief om haar zo'n mooi geschenk te geven en wat een heerlijke chcolade letter zit er in je prachtig versierde doosje! Super leuk dat je ons dit bij de Scr@p-Cards Challenge laat bewonderen! Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om de chocoladeletter zo mooi te versieren met het leuke doosje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vervelend werken in huis, maar nadien natuurlijk fantastisch hé!
    wat zal je fysiotherapeute blij verrast zijn met deze mooie en lekkere verrassing!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte met jullie hondje...ik hoop dat het beestje snel opknapt!
    Je kaartje is supermooi geworden en heel mooi ingekleurd!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat sneu voor jullie en je hondje. Ik hoop dat hij snel opknapt. Je cadeautje is heel mooi en daar is ze vast heel blij mee liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee van je om haar zo te verrassen met dit enige en lekkere kadootje! Dat zal ze waarderen!
    Veel sterkte met en beterschap voor Evy!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit sinterklaas cadeautje Wilma...PRACHTIG doosje met die heerlijke chocolade letter erin....dat zal je fysiotherapeute vast heel leuk vinden als ze die in haar schoen vind....SCHITTEREND!!!
    groetjes Rosina


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en vooral lekker Cadeautje heb je voor haar gemaakt....daar is ze vast heel blij mee. Hoop dat het snel weer beter gaat met Evy ...is zo vervelend als ze zo ziek zijn.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooi doosje Wilma.Leuk om cadeau te geven aan je fysiotherapeut.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige doos heb je gemaakt voor je fysio, dat zal ze zeker op prijs stellen! ontzettend lief plaatje mooi gekleurd. sterkte met je hondje, ik hoop dat hij gauw weer een beetje "opgelapt" is! bedankt voor je deelname aan onze challenge, groetjes, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een naar verhaal over Evy! Ik begrijp heel goed dat jij je schuldig voelt maar niet doen hoor Wilma! Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal en als ik het zo lees wordt zij ontzettend goed verzorgd en krijgt zij heel veel liefde! Dat is het belangrijkste en kwaaltjes/ziek zijn kan zomaar ineens gebeuren :( Hopelijk knapt zij snel weer op! Wat leuk zo'n verbouwing! Het klinkt heel mooi maar je zal vast wat foto's op jouw blog plaatsen als het af is? Het doosje is heel mooi! En ik denk dat zij het heel erg waardeert dat jij dit voor haar hebt gemaakt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma, wat een heel mooi cadeaudoosje heb je gemaakt mummm en wat lekkers zit daarin heel fijn om te krijgen
    veel sterkte met Evy,
    hoop dat vlug alles goed mag komen!
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card.
    Thanks for jioning us at the Stempelsonne.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie verpakking voor de chocolade letter. Een heel leuk idee, mooi uitgevoerd en ook schattige vogeltjes! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful Christmas box you made :-))
    Thanks for playing with Scrapping4funChallenges.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma,
    ah wat jammer dat je hondje zo ziek is,
    ons Saartje is ook een Boomertje en heeft een nierprobleem, moet dus ook dure brokjes bij de dierenarts vandaan, ik ga daar niet vanaf....
    Hopelijk is je hondje snel weer opgeknapt!
    Je kaartje is weer supermooi!
    Liefs vn martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eine toll aufgehübschte Verpackung! Danke fürs Mitmachen bei Stempel-Magie.
    LG Daniela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest