donderdag 24 november 2016

Dear Santa, week 48

Hallo dames, het is alweer donderdag en bijna weekend. Maar belangrijker is dat het op donderdag dus ook weer kerstkaarten dag is. 

Vandaag een combinatie van oude en nieuwe mallen. Het grote ronde frame is de eerste mal die ik had, gekregen van het mannetje met een Cuttle Bug erbij. De ronde mal die ik daarop heb geplaatst heb ik pas een paar weekjes geleden gekocht. De rest van de mallen heb ik in de periode tussen deze 2 mallen bij elkaar verzameld.
Het plaatje komt van een nieuwe kerstkaart van dit jaar die ik vorige week bij het Kruidvat had gekocht. Ik heb altijd voor alle zekerheid wat kant en klare kerstkaarten in huis, want je weet maar nooit. In deze periode van het jaar worden er heel wat bij me gereserveerd, en vorig jaar kwam ik dus ook al een aantal zelfgemaakte kaarten tekort.
Maar de afbeelding op deze kaarten vond ik bijzonder mooi zodat ik er toch een zelfgemaakte kaart mee ben gaan maken. Ik heb er nog genoeg over hoor. De kerstwens van de kant en klare kaart heb ik dan meteen ook maar als label gestanst. En deze Poinsettia van Leane Creatief is toch nog altijd een echte favoriet van me.
Wat vinden jullie van dit kerstkaartje dames, een reactie is natuurlijk altijd welkom !!.

Lieve groetjes Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Scrapping 4 fun #78 (Christmas)
Scrapcards #91 (Sinterklaas of Kerst kaart/creatie)

29 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met deze lieve kerstman Wilma ! Groetjes, gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Wilma!
    Lief plaatje en mooie stansen heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, je kaart vind ik prachtig Wilma, je hebt het plaatje prachtig verwerkt met mooie details!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is deze kerstkaart Wilma...leuk zo een rond modelletje met deze geweldige leuke stans...en de kerstman staat er ook glunderend op...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Ik vind je kaart onwijs mooi geworden en ontzettend leuk dat je hiermee meedoet bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Dankjewel!
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een leuke kerstkaart gemaakt Wilma,
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. IK geloof dat ik naar het Kruidvat moet... Wat een gave afbeelding!! Je hebt er een veel mooiere kaart mee gemaakt dan de originele, dat is zeker!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kerstkaart afbeelding is prachtig Wilma en wat een mooie ronde kaart is het geworden, met prachtige ronde sterren rand tussen de lagen! Dankjewel voor je super mooie inzending naar Scr@p-Cards Challenge
    Liefs Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Wilma. Prachtig gemaakt met deze mal. Groeten Ttrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card.
    Thank you for joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.
    Hugs
    Meena DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie, warme en vrolijke kerstkaart Wilma! Kruidvat heeft toch ook vaak leuke knutselspulletjes hé :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een sfeervolle kaart !!!!!!
    Heel mooi !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer een schitterende kerstkaart geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een kaartje in traditionele kerstkleuren dat blijft toch ook wat hebben...het ziet er weer super mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooi en de mal blijft leuk ik heb hem zelf ook groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel tof met de wit/rode ronde mallen, en een heerlijk vrolijk plaatje!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey
    beautiful work, wonderful colors and great Digi
    Thank you that you took the challenge on udiał Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart en leuk hoe je oude en nieuwe mallen door elkaar gebruikt. Slim of de tekst uit een kaart te stansen, nog nooit aan gedacht.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma wat een geweldig mooi kerstkaart zo sfeervol en wat een lief plaatje !!
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog Liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kerst kaart heb je gemaakt,
    leuk al die mallen gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Wilma,
    wat leuk die 2 stanzen zo gecombineerd!
    Prachtig gemaakt!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrpping4Fun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart weer,Wilma met een lief plaatje.Heel mooi oud en nieuw gecombineerd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest