dinsdag 15 november 2016

Een lief klein meisje

Hallo meiden, leuk dat jullie weer een blik op mijn blog nemen, en dank je wel voor jullie reacties op mijn vorige kaartje. 

Deze kaart gemaakt met de sketch van Noor design, met de witte mal, waarvoor ik Judith heel erg veel dank schuldig ben. Na een reactie op haar facebook site, waarin ik vertelde dat ik het een erg leuke sketch vond en graag mee zou willen doen. Maar helaas…. Ik had die mal niet, stuurde zij mij een Messenger berichtje dat ze er een voor mij wilde stansen en opsturen zodat ik wel mee zou kunnen doen. HOE LIEF IS DAT NU !!!. 
Judith van harte bedankt dat je zo lief bent om dat zomaar belangeloos te doen. Ik heb zodra hij met de post binnen was deze kaart ermee gemaakt. De kleuren aubergine en zacht groen spelen de hoofdrol op mijn kaartje. Een plaatje van Pion, strikjes, bedeltje, bloempjes, pareltjes, een zilveren metalen decoratie. Een lekkere grote bloementoef mocht niet ontbreken. Alles is compleet op mijn kaartje. Ik heb met heeeeeel veel plezier dit kaartje gemaakt en ik vind hem zelf zooooooooo mooi en lief geworden. 
Ik ben er echt mee in mijn nopjes.
Wat vinden jullie? Zijn jullie het met me eens, een reactie mag altijd !!.

Lieve groetjes van Wilma.






Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
W.L.V.C. #78 (vintage kaart/creatie met lief vintage plaatje)

17 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart geworden Wilma!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Heel mooi gemaakt, mag je trots op zijn Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschone kaart! Prachtige kleuren en erg leuk die beide tags. Wat een mooi papier heeft Pion toch en je hebt het heel mooi gebruikt.
    terecht dat je in je nogpjes bent met deze kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart geworden Wilma....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een prachtige kaart,Wilma.Mooie uitwerking van de sketch.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker lief van Judith! Zo zie je maar dat er toch nog steeds mensen zijn die anderen graag willen helpen in dit egoïstische tijdperk. Jouw kaart is prachtig Wilma! Zulke zachte kleuren en materialen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt Wilma...schattig plaatje gebruikt en hele mooie kleurtjes verwerkt. TOP.
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge van WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Wilma, dat is zeker heel lief van Judith,
    nu kun je toch meedoen, heel mooi vind ik het kaartje in prachtige tinten!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt, mooie zachte kleuren en plaatje, de stans is super! Lief dat Judith hem opstuurde..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaart Wilma. Leuk toch als bloggers mekaar wat kunnen helpen!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi kaartje Wilma, de kleurtjes passen zo goed samen, een prachtig lief plaatje ! Super gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van WLVC.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een SCHITTEREND kaartje Wilma....super leuk met die tagjes ...en een hele mooie stans heb je van Judith gekregen....en die komt ook heel mooi uit zo...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi dit kaartje Wilma. Mooie kleuren en details. Wat lief van Judith om de mal voor je te stansen!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, Schitterende kaart. Alles past heel mooi bijelkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super lief van Judith, wat is de blogbericht toch gezellig!
    Je kaart is prachtig!
    Leuk om een keertje iets niet kerst achtiger te zien op een blog.
    De plaatjes en bloemen zijn schitterend!
    Een mooie creatie!
    Fijne avond
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, ik herken gelijk de sketch van Noor!, en je hebt er een prachtige uitvoering van gemaakt, complimenten hoor, en leuk dat je ook meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest