donderdag 17 november 2016

Vintage Kerst, Week 47

Hallo lady’s, fijn dat jullie weer langskomen op mijn blog. 

Het is al weer donderdag dus tijd voor een kerstkaartje.
Het is deze keer niet zo’n uitgebreide kaart als anders. De mooie ronde mal van ik dacht Amy. ik weet het niet helemaal zeker. Ik heb deze mal een week of 3 geleden  gekocht. Momenteel staat mijn huis op zijn kop. Ik heb een heel klein plekje gecreëerd om te knutselen voor in tijd van nood, waar ik wat spulletjes heb staan. Ik heb de schilders in huis. Word van boven naar beneden helemaal geschilderd inclusief wanden en plafonds. Al mijn spullen zitten in dozen en kasten waar ik ff niet bij kan, ppffft. Zelf gaan we nog het een en ander vertimmeren. Nu over het kaartje, het plaatje is van Pion. Een mooie swirl en tekstmal, van Precious Marieke. De pareltjes en parelsterretjes maken het geheel af.

Lieve groetjes Wilma


Met deze kaart wil graag meedoen bij:

20 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Wil ,
    WWoowww in 1 woord schitterend gemaakt !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt, deze mal verdiend ook alle aandacht. Geweldig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart! Sterkte met de schilders....dan is het even je huis niet he. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieffie!
    Sterkte met alles!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterde kaart.
    Sterkte met de schilders.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En er moet geknutseld worden hè Wilma, hihi Zit de schilders maar in de weg hoor...whaha Wel heerlijk als alles klaar is straks...weer als nieuw!!! Ik vind het ook een prachtige stans die je hebt gebruikt, dus klein maar fijn kaartje!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supergaaf rond model. En een keer een jongetje in het midden vind ik ook leuk (het zijn toch meestal meisjes, niet dan?!)
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig heel mooi kaartje sucses met het klussen groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat gaat er straks weer spik en span uit zien als de schilders klaar zijn met de schilderklus....wel fijn dat je ook nog een beetje kan knutselen....zoals dit kaartje...zoooo mooi is deze geworden....een prachtige stans erop gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super dat het je nog gelukt is om een kaartje te maken !!!!
    Ook nog een hele mooie !
    Sterkte met de werkzaamheden in het huis !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart Wilma!
    Leuk dat je (weer) meedoet met de 52 Weeks challenge!
    Kerst-groetjes, Yvonne (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart. Met mooie kleuren, details en lief plaatje
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Wilma.....prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je zou denken dat het allemaal niet lukt met schilders over de vloer en alles in dozen, maar je kaart is een platje! Super mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje, Wilma.Mooie stans.Succes met het schilderwerk en een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Wilma,
    heel mooi deze ronde vintage kaart!
    Veel sterkte met de schilders het wordt vast heel mooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest