maandag 14 november 2016

Witte kat

Hallo lady’s, gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.

Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt voor een jongedame die 17 jaar word en van poezen houd. Ik heb de kaart zacht van kleur gehouden met wit, roze, en lichtblauw. Basis is een witte 15 x15 cm kaart, het DP en plaatje komen van Action, de 4-kante mal en het label zijn Spellbinders en de ronde mal heb ik zo bij Xenos gekocht. Een roze kantje langs de strook. Bloempjes en licht groene takjes van een Floral punch. De donkere takjes van Cheery Lynn. Afgewerkt met witte parels en roze hartpareltjes, en op het plaatje nog 2 kleine parelhartjes. 
Wat vinden jullie er weer van dames, een reactie is welkom !!.


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
Scrapcards #90 (polkadots)

12 opmerkingen:

  1. PRACHTIG! Weer een hele mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave persoonlijke kaart Wilma!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Ik vind de waaier in de hoek ook echt prachtig, althans het lijkt net een waaier zo. Mooi met die bloemen erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
    mooi afgewerkt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beeldig kaartje hoor Wil...met leuke details!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Wilma het is een dot van een kaart, maar waar is je dessin papier met Polka Dotjes????
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een foutje, verwijder hem maar.
      Sorry, heel veel drukte momenteel doordat we schilders in huis hebben.

      Verwijderen
  7. Poeslief kaartje Wilma!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Wilma,
    wat een leuke poezenkaart, mooi gemaakt!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest