dinsdag 27 december 2016

Baby mintgroen

Hoi, hoi dames, heel fijn dat jullie weer een kijkje op mijn blog komen nemen.

Met de kerstdagen is onze familie weer uitgebreid. Er is een neefje geboren, en onze schoonzus en zwager zijn voor het eerst opa en oma geworden. Het is een blakende baby geworden met de naam Dax, en met moeder als kind gaat het heel goed. Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn zwager en schoonzus, om hun te feliciteren. Voor de kersverse ouders heb ik al een mooie kaart gemaakt een tijdje terug.
Ik heb de sketch van Cheerful sketches gebruikt. Basis mintgroen linnen cardstock. Het DP is van Paper Mania. Het plaatje komt uit een stansblokje net als het tekstplaatje. Langs de stroken heb ik de border van NS gebruikt, en ook het ronde witte frame onder het plaatje is van haar. 
Het vierkant frame is een onderdeel van een Noor Design set. De hoeken heb ik vorige week bij Action gekocht, haha !!. Ze hebben 8 verschillende. Het baby lijntje is van Joy. De bloempjes en takjes van een Floral punch. Afgewerkt met steentjes plakparels, parelhartjes en Deco parelsnoer.
Wat vinden jullie van dit babykaartje dames, een reactie is van harte welkom.

Liefs Wilma


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
Cheerful sketches #Dec (Sketch)

13 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje Wilma.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kaartje. De hoeken zijn prachtig en passen en er mooi bij Wilma.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief dit babykaartje Wilma...zo leuk al die mooie stansjes en ook een super schattig plaatje erop en ook zoooooo een mooie kleurtjes....

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje! Mooi gemaakt. Ik heb ook 2 van die hoeken meegenomen, altijd handig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje Wilma!
    Lief plaatje en leuke stansjes heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje voor de kersverse opa en oma Wilma.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterend lief kaartje Wilma! De hoekjes herkende ik meteen. Heb deze verdorie wel laten liggen zeker, zag er niet onmiddellijk iets in... Dom dom...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schat van een kaart Wilma!
    Mooie stanzen heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En geweldig leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooo..wat mooi! Zo lieve uitstraling heeft dit kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi gedaan! Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Wilma,
    wat een schattrig babykaartje heb je gemaakt,
    die hoekjes heb ik ook mee in mijn handen gestaan,
    eigenlijk nu een beetje spijt zoals ik ze op jouw kaart zie staan, dat ik ze niet heb gekocht, heel mooi resultaat!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schat van een kaart Wil.
    Bedankt voor het gebruiken van de Cheerful Sketches schets!
    Gezellige jaarwisseling!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest