maandag 26 december 2016

Blauw vintage voor WLVC

Hallo dames, super dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.

Deze keer weer een vintagekaartje met een heel mooi plaatje van Pion, en Dp van Joy. Basis wit cardstock. De gebruikte mal is van Joy. Een vlinder, ook van Pion. Een brede strook kant, een mooie bloementoef op de doily van dit malletje, en in de 2 hoeken de swirls die ook bij dit malletje horen. Een zilveren hoekje, plakparels op de vlinders en 2 blauwe glittersteentjes maken de kaart af. Geïnkt met cacao bruin. 
Wat vinden jullie er weer van dames, een reactie word zeer gewaardeerd !.

Ik heb deze kaart gemaakt speciaal voor WLVC, waarvan dit de allerlaatste challenge is. Erg jammer want ik weet nu al zeker dat ik dit blog ga missen. Ik wil bij deze Plony en alle DT dames van harte danken voor al hun inzet, de prachtige voorbeeldkaarten die ze steeds maar weer maakten, en de kei leuke challenges die ze steeds maar weer wisten te bedenken. 
Ook de sponsors die ze hadden waren niet mis, en ik heb daar toch een aantal keer een mooie prijs van mogen ontvangen. 
Dus Plony en DT dames HEEL VEEL DANK, en tot ziens in blogland !!.

Groetjes Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
W.L.V.C. #80 (Alles mag)

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartje Wil, het plaatje maakt het helemaal af,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Supertoffe kleuren en geweldige layout.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Wilma!
    Groetjes en nog een fijne tweede kerstdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje in vintage stijl Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige en rustige kaart Wilma,
    heel mooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Echt een schitterende kaart ☺

    Hele mooie dagen met veel warmte en gezelligheid
    en een heel fijn en creatief 2017 !

    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Wilma,
    wat eeen mooi vintage kaartje heb je gemaakt,
    die stijl is altijd blijvend nietwaar?
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ben ik weer.....en opnieuw een prachtige kaart....heel mooi van kleur en zoals altijd perfect gecombineerd en afgewerkt. Ik heb het alle jaren met heel veel plezier gedaan Wilma en vind het heel lief dat je ons bedankt ...we hebben je kaarten en creaties heel graag langs zien komen. Jij bedankt voor je trouwe volgen en deelnemen en...we zien elkaar zeker nog terug ...waar dan ook op het internet.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest