zaterdag 31 december 2016

Happy Newyear

Hallo knutselaars, fijn dat jullie weer ff komen kijken naar mijn bakseltje, en ook een dankjewel voor jullie reacties op mijn vorige kaartje.

De titel van de kaart verraad natuurlijk al wat voor soort kaartje dit is. 
Ik heb hem in bruin blauw gemaakt, met een winters vogelplaatje op het ene label, en de tekststempels van Action met sneeuwsterren op het andere, ingekleurd met een witte en lichtblauwe gel stift. Basispapier is Kraft, dan blauw cardstock, lichtblauw linnen cardstock en satijnglans lichtblauw cardstock. Het DP is van Crafters Companion Signature Festive wonder. Ik heb de nieuwste lente malletjes van Yvonne Creations gebruikt, ik vond dat dit best wel kon voor deze kaart (tak boven en border onder). De labels zijn van MD. De Poinsettia met de takjes ook van Crafters Companion Festive wonder. Het takje met hartjes had ik nog liggen en vond het er wel leuk bij staan, dan ook nog een sneeuwsterretje wat ik had liggen van MD. Bij de Poinsettia nog 2 MD bloempjes. Links boven een zilver hoekje, en dan de kwastjes (MD) met zilver cap. Dezer keer eens geen plakparels, maar een ijswitte parelpen om besjes op de tak en versierinkjes onder op de border weer te geven. 
Wat vinden jullie van mijn Nieuwjaars bakseltje dames, een reactie is van harte welkom.

Ook wil ik iedereen een fijne jaarwisseling en een heel goed gezond en vooral creatief 2017 toewensen


Lieve groetjes Wilma






Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Crafty creations #331 (Any Holiday)
Addicted to stamps #138 (Snowflakes, with a Stamp)
Stempel magie #134 (Geliebte Stempel)
Scrapplezier #24 (Winter wonderland)
52 Weeks to Christmas (Week 52 Challenge)

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi en leuk met die labels.
    Fijne jaarwisseling,
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wilma ! Ik wens je alvast een fijn jaareinde en een gelukkig en gezond 2017 ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende afsluiter van 2016 Wilma, een heel mooi kaartjes en leuk gedaan met die tagjes...

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
    en een goed, gezond.en zeker een creatief 2017 toe...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi nieuwjaarskaartje Wilma, daar kun je het nieuwe jaar niet beter mee beginnen. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. De beste wensen voor het nieuwe jaar. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart met de tagjes Wilma....prachtig!
    Ook voor jou een goed en creatief 2017.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This card is beautiful. WOW love all the die cuts you used. Thanks for joining us at the Crafty Creations Challenges for our latest challenge. Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara {Crafty Creations Challenges}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend nieuwjaarskaartje Wilma!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kaartje Wilma! Veel om te zien!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Wilma. Hopelijk is het water niet bevroren voor die vogeltjes....
    Bedankt voor je deelname bij Scrapplezier.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met veel details...bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest