dinsdag 20 december 2016

Magic Christmas

Hoi hoi dames, wat gezellig dat jullie weer even langskomen om te kijken naar mijn creatie. En heel veel dank voor al jullie lieve positieve reacties op mijn kaartje bij de vorige post !!.

Vandaag heb ik een klein kerststukje in een mooie cadeaudoos. Het idee van het kerststukje komt van Plony, waar ik vorige week ook zo’n prachtig klein kerststukje met glazen kerstbal zag. Ik heb er natuurlijk mijn eigen draai aan gegeven. Bij Plony staat het stukje op een mooie klos met kant. 
Ik heb een houten waxine lichthouder in de vorm van een ster gebruikt als standaard. In de bal heb ik een kerstpopje met mini kerstboompje bedekt met sneeuw gezet. Verder afgewerkt met foam witte rozen, kleine dennenappeltjes, dennentakjes, witte sterretjes met glitter, en krultakjes met witte besjes. 
Op de bal pareltjes snoer, een strik met een mooie strassteen, en ook nog een kanten hartje. De standaard omringd met een kantje.
Voor de cadeaudoos heb ik met Faber Castell Polychromos potloden een Bestie met een klein hertje erop ingekleurd. Aan de voorkant van de doos een vierkant uitgesneden en mica erachter geplakt met dubbelzijdige tape. Rondom beplakt met mooi kant, en versierd met 3 vilten sterretjes. 
De Bestie op een MD design ster, en op de doos geplakt.
Het deksel rondom beplakt met deco parellint. Met een Martha Stewart pons een vierkant geponst en daarop een vierkant van hetzelfde DP als de doos. Hierop een sterrenmaanrand van MD. Afgewerkt met een bloementoef met bloemen uit voorraad, 3 glitterswirls in zilver, takjes van 2 Floral punches en 3 vilten sterretjes waar ik glitterlijm op heb aangebracht. In de hoekjes en op de Bestie ster witte plakpareltjes. 
Wat vinden jullie van mijn creatie dames, een reactie is heel welkom !!.

Liefs Wilma














Met deze creatie wil ik graag meedoen bij:

Just hanna stamps #263 (Kleine Geschenke)
W.L.V.C. #80 (Alles mag)
Bestieschallenge #Dec. (Anything Goes, optie Winter)
Coloritcreateitshowitoff #Dec. (Anything Goes)
Scrapping 4 fun #80 (Christmas)
My Bestiesaussie #12 (Christmas)
De Egel #24 (Rendier, Hert of ree)
Cards and scrap #Dec. (Glitter)
my Besties dutchgirls designs #Dec. (Anything goes, optie Kerst)
Craftliners #33 (Winter Blues - vrije interpretatie)
Kleuren met potloden #Dec. (alles mag)

28 opmerkingen:

  1. ik vind het prachtig, mooi kleurwerk en leuke details en zoals altijd weer perfect afgewerkt Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw... dat ziet er super leuk uit!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan Wilma....een prachtig cadeautje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat mooi en snoezig. Knap gemaakt!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig cadeau heb je gemaakt Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie Wilma ! Zo mooi uitgewerkt tot in de details ! Bedankt voor je deelname bij Colour it Create it Show it off! Ik wens je alvast hele fijne feestdagen toe ! Groetjes, Gina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Wilma...dat heb je heel mooi gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig gemaakt en wat een werk heb je erin gestoken zeg! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat schitterend zeg, dat zal even werk geweest zijn,
    maar dat is het zeker waard ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "December" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt en erg mooi in deze kleuren.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wilma, wat een uitbundige creatie! Daar zitten heel wat leuke knutseluurtjes in denk ik, mooi hoor! groetjes, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is absolutely gorgeous. I just love everything bout it. Thanks for joining us at My Besties International Challenge! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Another stunning make, Thanks for sharing with us at Color it Create it Show it off, and also at Besties International.
    Cindy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit gaaf..... super leuk zo de kerstbal verwerkt ( ga ik onthouden ).
    Dank je wel voor het mee doen bij onze challenge.
    Liefs Bianca
    DT My Besties Aussie Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is ook weer een prachtige creatie Wilma, wat een origineel idee! ook de kleuren vind ik schitterend. Gezellig dat je nog een keer meedoet bij My Bestie International and My Bestie Dutch Girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wat liefffffffff...en wat geweldig gedaan. Ik voel me vereerd dat ik je een beetje inspiratie heb gegeven voor zoiets prachtigs. Super gedaan zeg....wauw.
    Liefs van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wilma, wat een schitterende creatie is dit zeg, ook weer zo mooi ingekleurd.
    Ja ik zit weer te smullen hoor.
    Leuk dat je nog een keer meedoet bij My Besties Dutch Girls Designs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW how wonderful is your project. Thank you for sharing with us over at Besties International this month. Merry Christmas .
    Sue.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous and Stunning..! Thank you for joining us at My Besties Aussie Challenge.
    Hugs Rose xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowzers absolutely gorgeous as well as stunning and beautiful. Awesome work!

    Thanks so much for sharing with us at Color It Create It Show It Off for our December challenge.

    With Smiles
    Laine Kammeraad
    DT Color It Create It Show It Off

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Just such beautiful and festive projects. Thanks for sharing your talent with us. Good luck and hope to see you play with us in the brand new year.
    Hugs
    Desíre
    {Color It Create It Show It Off DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat je meedoet met onze 'RENDIER / HERT / REE' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stunning creations
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart, leuk dat je mee doet met de craftliners challenge.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super mooie cadeau doos heb je gemaakt! Geweldig!!!
    Dankjewel voor het meedoen bij My Besties Dutch Girls Design.
    Groetjes Linette (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. In een woord Prachtig.
    Fijn dat je meedoet bij onze challenge van de Dutch My Besties en graag tot een volgende keer.

    groetjes Dorothy, coördinator DMBG

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende creatie weer Wilma!
    Gezellig dat je weer meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest