woensdag 7 december 2016

Samen Kerstfeest vieren

Hallo dames, fijn dat jullie er weer zijn en weer heel veel dank voor al jullie spontane reacties op mijn vorige kaartje !!.

Omdat ik bij  Cheerful sketches met de september challenge in de top 3 eindigde mocht ik weer een keertje Gast DT zijn, en dat blijft heel leuk om te doen. Ik kreeg de sketch en twee Bugaboo stempeltjes toegestuurd, waar ik uit mocht kiezen. Daar heb ik deze uit gekozen. Deze keer heb ik mijn kerstkaart ik traditionele kleuren gehouden, en dat blijft toch ook wel erg mooi hoor. Het stempeltje ingekleurd met de Brushmarkers. Op de hobbybeurs bij ons in het dorp kocht ik een Martha Stewart randpons en een ouder Joy malletje. De rode sterrenrand heb ik ook nog niet zolang en is van Crafters companion. Het gebruikte labelstickertje is van Action. 
De bloempjes zijn van een Floral punch. Verder afgewerkt met parelsnoer, een sterretje en maantje en plakpareltjes. 
Wat vinden jullie er weer van dames ?.

Liefs Wilma




Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Dutchcardlovers #265 (sterren én strepen op kerstkaart)
Stempelsonne #179 (Anything goes)
Webshop anmacreatief #63 (Alles mag)
52 Weeks to Christmas (Week 49)

16 opmerkingen:

  1. lieve stempel, héél mooi gekleurd en wat heb je er dan een mooi kaartje mee gemaakt! Schitterend!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart! Prachtig ingekleurd weer Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk en kleurrijk is je kaart, een kaart waarop je veel kunt bekijken! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel mooie details! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing and wonderful
    Thanks for joining us at Stempelsonne
    LG anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er is weer veel te zien op je kaartje Wilma, mooi hoor.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en vrolijk kerstkaartje Wilma...prachtige details erop

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Wilma,
    een mooi kerstkaartje met leuke mallen gemaakt
    en lief dat ingekleurde plaatje!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige sterren en strepen kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow - eine tolle Karte! Da gibt es so viele liebevolle Details zu entdecken. Danke, dass du bei Stempelsonne mitmachst.
    Groetjes - Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooie kaart Wilma.
    Zoveel moois ook te zien.
    Superleuk dat je deze maand onze GDT bent bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Was für eine tolle Karte. Das Motiv ist klasse und wunderschön coloriert. Danke für Deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    Liebe Grüsse Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig vrolijk kaartje. Gezellig dat je nog een keer meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest