donderdag 22 december 2016

Santa is coming

Hallo dames leuk dat jullie weer langskomen, en weer heel veel dank voor jullie reacties natuurlijk !!.

Dit kerstkaartje heb ik gemaakt met materiaal wat ik had liggen in mijn rommelbakje. Ooit eens uit gestanst en niet gebruikt. Nu wel dus, haha !!. De ster heb ik van mijn knutselvriendin op de camping die zij een keertje voor me uit gestanst heeft. Verder heb ik er glitter swirls pareltjes en sterretjes aan toegevoegd. 
Wat vinden jullie van mijn rommelbak kaartje dames. 
Een reactie is natuurlijk heel fijn !!.

Lieve groetjes Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Everybody art #393 (Doily)
Cards and scrap #Dec (Glitter)
Scrapping 4 fun #80 (Christmas)

21 opmerkingen:

  1. Je hebt met je restjes een leuke kaart gemaakt!
    Fijne feestdagen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rommelbakje? Dat is geen rommel :-P.. Super leuke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook een doos vol niet gebruikte uitstanste materialen, vergeet er echter vaak in te snuffelen... Je hebt er een mooi restjes-kerstkaartje mee gemaakt!
    FIjne kerstdagen
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kerstkaart Wil , wat mooi
    met restjes supersss en fijne kerstdagen !
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma, hij is weer mooi!! IK duik ook regelmatig in mijn restjesbak want we kunnen alles gebruiken, toch?!
    Fijne Kerstdagen!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Die zonnetjes/bloemen zijn er erg mooi op!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart zo kan je zien als je iets bewaard wat er er mee kan maken.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie creatie met restjes !!!!!
    Ik ben daar niet zo goed in , bewaar wel maar doe er
    weinig mee !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaartje nogal rommelig Wilma.
    Neen hoor, dat zeg ik maar voor de grap omdat je het over je rommelbakje hebt.
    Ik vind het juist prachtig wat je met al die restjes gedaan hebt.
    Een hele leuke kaart.
    Fijne Feestdagen !
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk he Wilma....met restjes werken....je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt!
    Groetjes en hele fijne feestdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje heb je met de restantjes gemaakt Wilma...KNAP gedaan !!!

    voor jou en je dierbaren hele fijne feestdagen
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind hem superleuk Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke restjes-kerstkaart Wilma, aparte bloemen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartje van restjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, Wilma. met mooi kleuren en details.
    Hele fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2017
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart gemaakt.
    Fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest