donderdag 15 december 2016

Winterblues

Hallo dames, leuk dat jullie weer een kijkje nemen op mijn blog, en ook wil ik iedereen die een reactie op mijn vorige kaart achterliet weer van harte bedanken !!.

Vandaag een winterse kaart in het blauw met de sketch van KIC. Ik heb een vouwkaartje met deze sketch gemaakt. De Bestie komt van Tiets creatieve wereld. Zij heeft op de groep een uitdaging met deze Bestie. Ik heb haar ingekleurd met de Brushmarkers wat me steeds beter afgaat. Basispapier is wit cardstock, en DP van Crafters Companion Signature Collection Festive wonder. De gebruikt Noor mal heb ik gekozen met de waardebon van Be Challenged waar ik de challenge had gewonnen. Die wilde ik al zolang maar steeds gaf ik het geld uit aan malletjes die ik ook graag wilde hebben. En dan nu ………..eindelijk heb ik hem !!!. Dank je Thea. De boom van MD, de wanten van MB en de hond (wolf, vos?) is van Amy Design, en te tekstmal is van Joy. Ook nog een paar sneeuwsterretjes van MD. Versierd met een kanten bloem die ik een paar dagen terug bij Action kocht. Verder een mooie dubbele pareltjesrand, wat decoratiepareltjes, 2 witte hart pareltjes, en 2 kleine plakpareltjes.
 Het hondje is van Grijs satijnglans cardstock wat ik heb geïnkt met briljant wit, het reliëf van de boom heb ik geïnkt met lichtblauw/ grijs. 
Wat vinden jullie van dit kaartje dames, een reactie is van harte welkom !!.

Lieve groetjes Wilma







Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Bestieschallenge #Dec. (Anything Goes, optie Winter)
Color it Create it Show it off #Dec. (Anything Goes)
My Bestiesaussie #12 (Christmas)
ABC challenge (V = Varied)
My Besties dutchgirls designs #Dec. (Anithing goes optie Kerst)

34 opmerkingen:

  1. wat is die mooi Wilma! heel mooi ingekleurd, tof kaartje!
    (en wat een mooie bloem van de action, was er gisteren maar bij ons geen zo'n mooie dingen hoor!)
    fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Wilma in deze blauwe tinten! Ik heb nog geen 'slecht' ingekleurde afbeelding van je gezien hoor, deze is ook weer prachtig! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 prachtige kaarten Wilma...supermooi gemaakt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er weer heel mooi uit Wilma, de kanten bloem vind ik geweldig.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Prachtige kaart in die blauwe kleuren ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig winters kaartje heb je gemaakt Wilma. De kanten bloem is mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig , in één woord Wilma, je hebt de Bestie weer zo mooi gekleurd.
    Super leuk dat je meedoet bij My Besties Dutch Girls Designs.
    Lieve groetjes,Corries.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuk winters kaartje Wilma....zoooo mooi in die blauwe kleurtjes....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Supermooi in dat blauw. En de stans is gaaf hè.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Wilma. De kleuren zijn bijzonder mooi. Prachtig gemaakt met alle materialen het past zo mooi bij elkaar. Groeten trijntje .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Wilma! De digi is weer supermooi ingekleurd ook mooi de kleuren alles blauw/wit. Leuke mal heb je uitgezocht van je cadeaubon.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat kan jij toch mooi inkleuren! Prachtige kleurschakeringen. Ik vind je kaart erg mooi Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,super mooie kaart in het blauw 1 van mijn lievelings kleuren...Leuke mal heb je ook gebruikt..Dank je wel voor je deelname bij My Besties Dutch Girl DT en tot ziens YvonneXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een schitterende kaart met de mooie ingekleurde digi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer mooi Wilma. Wat een prachtige mal heb je erbij gebruikt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is duidelijk te zien dat je de smaak van het kleuren te pakken krijgt, ze is ontzettend mooi! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Wilma ! Heel mooi van kleuren wat een lief stempeltje prachtig ingekleurd .
    Mooi het bloempje alles past perfect prachtig geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart Wilma! Ontzettend gaaf in het blauw. En wat gaaf dat je nu de mal hebt kunnen aanschaffen, hij is erg mooi. Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van My Bestie international en My Bestie Dutch Girls Designs. ik wens je alvast fijne feestdagen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie vouw-kerstkaart. Leuke stempel, mooi ingekleurd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wilma this is one of the most beautiful cards I've seen 😍 I love it. Thank you for sharing with us over at Besties International this month.
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Wilma,
    geweldig mooi van vorm is deze kerstkaart en de kleur ook!
    Heel mooi ingekleurd en prachtige mallen heb je gebruikt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Wilma, what a wonderful card you have created, she is beautiful and the colours match perfectly.. I love blue on any card and this card is elegant.. Thank you for joining us over at My Besties Aussie Challenge
    Hugs
    Donna DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a lovely card! Please be sure to check back and see if you are a winner! Thank you for joining us for our last challenge! It has been great for the DT at ABC Challenge to see the work of so many talented artists! Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtige kleuren Wilma ! Bedankt voor je deelname bij Colour it Create it Show it off! Groetjes, Gina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful coloring and a lovely card. Thanks for sharing with us at Color it Create it Show it off, and wishing you a very Merry Christmas and happy Crafting in 2017

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous card! I just love it!Thanks for joining us over here at Color it Create it Show it off.
    Good Luck,
    Eleonora DT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful card... love the color combo and all the detail..
    Thank you for joining us at My Besties Aussie Challenge.
    Hugs Rose xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow!!! I absolutely love your card. Your attention to detail. Love the winter scene. Love your coloring and colors used.

    Thanks so much for sharing with us at Color It Create It Show It Off for our December challenge.

    With Smiles
    Laine Kammeraad
    DT Color It Create It Show It Off

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Another beautiful project. Thanks for sharing your talent with us. Good luck and hope to see you play with us in the brand new year.
    Hugs
    Desíre
    {Color It Create It Show It Off DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie kaart! En ja ik hou van de blauwe kleur in je kaart. Geweldig! Dankjewel voor het meedoen bij MBDGD.
    Groetjes Linette (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest