zaterdag 24 december 2016

Zusjes

Hallo meiden, leuk dat jullie weer langskomen voor een kijkje op mijn blog.

Vandaag een vintage kaart met een plaatje van Pion, kraftpapier, en DP van een merk wat ik niet weet omdat het voorkantje van dit blok eraf was toen ik het in de hobbywinkel kocht. Het is heel mooi stevig papier in mooie zachte kleuren, en op elk vel een mooie afbeelding. Op dit vel staat een moeder en kind, en daarom heb ik de kaart niet al te druk gemaakt zodat de afbeelding ook nog goed zichtbaar zou zijn. De vlinders komen ook van een Pion vel. De gebruikte mal heb ik van Hobbyshop Agnes. 
Met wit roosjeskant, een mooie bloementoef, en 2 metalen embelishments vind ik de kaart compleet. 
Wat vinden jullie, een reactie is altijd fijn.

Groetjes Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
W.L.V.C. #80 (Alles mag)

5 opmerkingen:

  1. Prachtig dit vintagekaartje Wilma...lekker nostalgisch

    groetjes en een fijne Kerst
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Wilma.
    Fijne kerstdagen,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Prachtig kaartje ☺

    Hele mooie dagen met veel warmte en gezelligheid
    en een heel fijn en creatief 2017 !

    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart Wilma! Bedankt voor je deelname bij WLVC.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wilde zeggen een prachtige afsluiter bij WLVC maar ik geloof dat ik zag dat er nóg eentje komt....Ik ga het rijtje af en dan zie ik hem zo nog wel...Deze is in ieder geval weer supermooi.....en fijn dat je hem nog met ons wilde delen.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest