donderdag 16 februari 2017

Kersthanger

Hallo meiden, het is weer donderdag dus heb ik een kerstkaartje of hanger eigenlijk.

Gemaakt met een model van Dutch Doobadoo. Basis wit satijnglans cardstock, DP van Amy Design.
Het frame wat daarop is verwerkt heb ik gekregen van mijn knutselvriendin Diny bij ons uit het dorp.
Hierop een bruin bloemmodel frame met daarop weer een kleiner rood frame met krullen.
Achter deze 2 frames zalmkleur geplakt, net als de tekst “winter”. In het frame een winters plaatje van een Roodborstje. Afgewerkt met twee bloemen en hulsttakjes.
Met een rode parelpen heb ik pareltjes gemaakt in de open sterretjes, maar dat vind ik minder goed gelukt jammer genoeg. Wat vinden jullie er weer van dames, een reactie is welkom hoor !!.

Groetjes Wilma


Met deze hanger wil ik graag meedoen bij:

22 opmerkingen:

  1. Leuke hanger Wilma en hoe leuk als er een knutselmaatje in de buurt woont. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie hanger! Prachtig gemaakt zo, mooie kleuren ook en wat handig zo'n maatje in je dorp Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kersthanger gemaakt Wilma...echt een mooie decoratie voor in de kerstboom straks..

    bedankt voor het meedoen bij 52WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi model kaart en mooi van opbouw!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie hanger!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig geworden, je hanger. Dat vind ik ook altijd leuk mijn huis dan te versieren met mijn eigen creaties.

    Fijne dag
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke hanger gemaakt!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kersthanger heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie sneeuwster! Erg mooi gemaakt en leuk als hanger in de boom! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kersthanger Wilma.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie hanger !!!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie hanger, heel apart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kersthanger Wil !
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kersthanger Wilma.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach, wat een schattig roodborstje :) Ik vind de kersthanger beeldschoon, Wilma!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooie kerstster Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kersthanger! Lief geheel, zo met dat leuke roodborstje!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. we hebben vandaag dezelfde (mooie) ronde mal gebruikt... heel mooie kaart weer Wilma, alles zo mooi gecombineerd!
    groetjes
    nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige hanger met mooie details! Leuk dat je erbij bent bij 52WTC.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest