maandag 20 februari 2017

Love you

Hallo meiden hier ben ik weer.

Deze keer eenvoudig kaartje wat ik mijn hubbie voor Valentijn heb gegeven. De stempelroos had ik gewonnen bij ANMA creatief met de laatste challenge. Het is een Layered stamp.
Deze techniek heb ik voor de eerste keer gebruikt, en ik vind het heel mooi maar eerlijk gezegd niet zo makkelijk. De stempeltjes zitten niet voor 100% perfect op elkaar, maar oefening baart kunst, toch ??.
Basis wit cardstock. Verder heb ik de oplegkaart gemat op roze. 
Wat vinden jullie van dit eenvoudige kaartje dames,
Een reactie is van harte welkom !!.

Liefs Wilma.






Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
Cards and scrap #Febr. (Handlettering & Doodling techniek)

4 opmerkingen:

  1. Ik hou ervan "less is more" Ik heb ook een paar layered stempels en zijn zoo leuk!
    Prachtig geworden!

    Groetjes
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan met je eigen letters! Heel mooi.
    Mooie kaart gemaakt voor je man. Super. en inderdaad, layering stempelen is best moeilijk om het precies te krijgen zoals je wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik vind het prachtig gelukt hoor! EN je handlettering en je stempelen! Super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest