vrijdag 17 februari 2017

Nachtelf

Hallo maar weer dames, leuk dat jullie ook een kijkje op mijn blog nemen. Ook wil ik jullie weer hartelijk danken voor alle reacties op mijn vorige kaartje.

Jullie zijn het niet echt van mij gewend, maar vandaag laat ik een kaartje zien met alleen maar stempels. Eerst heb papier geïnkt in verschillende kleuren. Daarna een mask gebruikt, boven in hoeken met blauw, en onder in de hoeken zilver. Daarna met zwarte inkt gestempeld. Het gestempelde oplegval gemat op zwart cardstock, en dit gemat op mintgroen. Dit alles op een witte kaart geplakt. Gebruikte stempels zijn van Lavinia, Joy, en Action.
Wat vinden jullie er van dames, een reactie is natuurlijk weer welkom !!.

Groetjes Wilma


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
Addicted to stamps #141 (Love)

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart!! Schitterend!!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad. Dit zie je niet vaak bij jou voorbij komen.
    Maar ik vind de kaart prachtig. ele mooi kleuren en prachtige stempels heb je gebruikt. Vaker doen ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, ook dit kun jij goed!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart Wilma met mooie kleuren

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Wil.Zo mooi gestempeld echt knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit geweldig gedaan zeg...petje af.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje! Prachtig sfeertje weet je ner te zetten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In 1 woord schitterend Wilma, het stempelen is al een kunst op zich.
    Het is een juweeltje van een kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart! Heel mooi gemaakt, prachtig met al deze stempels Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een schitterende kaart! ik vind het een topper, mooie kleuren bij elkaar en hoe je de voorstelling in elkaar hebt gezet (gestempeld) echt geweldig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi gedaan en prachtige kleuren heb je gebruikt...top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is zo'n heerlijke techniek! Ik ben er ook mee bezig en het lukt steeds beter!
    Je kaart is echt prachtig gelukt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met de mooie stempels Wilma....inderdaad heel iets anders dan we van je gewend zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Wilma,
    inderdaad een heel andere stijl van jou!
    Maar absoluut niet miner mooi, geweldig gemaakt
    ik vind de kleurtjes ook zo mooi!!!!
    Ik be ook groot fan van Lavinia!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is gaaf! Wat mooi gemaakt. Ik vind het prachtig om te zien. Mooi gedaan om stempels te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What an amazing card! Love it! Thanks for joining us at Addicted to stamps, so sorry for my late comment!
    ;-) Alex H.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest