woensdag 1 februari 2017

Voor jou, Cheerful sketches

Goedemorgen dames, 
vandaag begint er bij Cheerful sketches weer een nieuwe challenge met natuurlijk een sketch.



Deze kaart is mijn DT bijdrage met een digi van Lemon Shortbread, die ik heb ingekleurd met Faber Castell potloden.





De challenge word gesponsord door Alicia Bel, 


en Lemon Shortbread.


Jullie kunnen de hele maand je kaart linken om mee te doen, dus doe weer gezellig mee !!
Wat vinden jullie van mijn voorbeeldkaartje dames, een reactie is altijd welkom.

Liefs Wilma


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
Scrapplezier #25 (liefde/ valentijnsdag)

10 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma, wat een beeldje van een kaart. Hij doet zo lief aan en is zo mooi ingekleurd. Ik vind het een plaatje :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma, wat een mooie kaart weer. Ik ben je meteen gaan volgen en zal je blog ook even in mijn blog lijst zetten :D

    xoxo
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en prachtige stempel Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woooow Wilma wat een schitterend kaartje ..jij heb die leuke nieuwe sketch zo mooi uitgewerkt en ook die stempel weer prachtig ingekleurd...een schitterend geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en wat mooi ingekleurd, bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest