zaterdag 25 februari 2017

Zhenya

Hallo meiden, eerst ik wil jullie bedanken voor de leuke spontane reacties op mijn vorige kaartje !!.

Deze kaart heb ik afgelopen zomer al gemaakt maar nooit eerder laten zien.
Mijn zus wilde graag een kaart voor haar jarige pianolerares, en ze wilde er graag een vleugel en haar naam op hebben. Het plaatje heb ik op pinterest gevonden, ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Basis wit cardstock, DP van Action, wit linnen cardstock, groen linnen cardstock, en een restje roze linnen cardstock. Het frame en de rozentak zijn van Joy, de muzieksleutel van MD, en het labeltje van Spellbinders.
Het stempeltje is van MD, verder afgewerkt met steentjes van Scrapberries en een bronskleurig metalen ornamentje. 
Wat vinden jullie van dit kaartje dames, een reactie is altijd welkom !!.

Lieve groetjes Wilma




Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Stempelsonne #184 (Anything Goes)
Just hanna stamps #267 (Flowers)
Knutsels en kadootjes #3 (Persoonlijk (naam en/of leeftijd))
Petallu #32 (Anything Goes)
Creachickys #7 (Bloemen)

13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Wilma, daar zal ze blij mee zijn met zo'n persoonlijke kaart! Je vorige kaartje is inderdaad ook mooi, lekker fleurig! Fijn weekend en groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een gaaf kaartje! Ik houd zo van persoonlijke kaartjes! En deze is helemaal persoonlijk met de vleugel erop en de naam. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke piano kaart en prachtige rozen mal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Wilma,
    ik geniet altijd zo van je inkleuren!
    Heel mooi die vleugel, het doet niet onder voor een illustratie!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart! Prachtig uitgewerkt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart wilma en ook zo persoonlijk met het mooie plaatje en de naam erbij. Ook de andere details passen er perfect bij
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ganz fabelhaft! Sehr schön. Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, stijlvolle kaart!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card. Thanks for joining us at Petal Lu, Nicola X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest