dinsdag 14 maart 2017

Op een grote paddenstoel

Hallo dames vandaag al de 2e reminder van Cheerful sketches
Ik heb hiervoor 2 kaartjes gemaakt, en kon geen keuze maken welke ik zou plaatsen, dus plaats ze maar allebei. De digi is een Polka Doodle. 
De een heb ik ingekleurd met Derwent inktens, en de andere met Brushmarkers.
Wat vinden jullie van mijn kaartjes dames, een reactie is natuurlijk welkom.
Groetjes Wilma








De challenge word gesponsord door Polka Doodles en Digital Delight.
Jullie hebben nog 2 weken de tijd om je kaartje te linken.

Hier is nog een keer de sketch.



6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart in dit rood Wilma ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan ook niet kiezen vind ze ook alle twee prachtig!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten! Grappige digi en mooi ingekleurd. Ook de mallen erachter zijn geweldig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 Hele mooie kaarten , Wilma.Ik snap dat je geen keuze kon maken:).Prachtige digi's en zo mooi ingekleurd.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest