maandag 17 april 2017

Veel liefs

Hoi hoi maar weer, vandaag laat ik het kaartje hier op mijn blog zien wat ik met de SOL bij Tiets Creatieve Wereld heb gemaakt. 
Het plaatje, is een vintageplaatje van een lief klein meisje met een pup en een kitten, zoooo lief. Basis oranje cardstock, en DP van allerlei merken in oranje bruintinten. Geïnkt met Rich cacao. De border is van Noor Design. Afgewerkt met een lief bloementoefje, een labeltje met tekst van MD, en oranje plakpareltjes.
Wat vinden jullie van mijn SOL kaartje dames, een reactie is altijd fijn !!.

Liefs Wilma




Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

de Egel #31 (Voor een kind)
Crafty creations #339 (Anything Goes)

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, lief plaatje en mooie warme kleuren. Je communiekaartje is prachtig geworden, mooie stansen heb je gebruikt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet card. I love the vintage look. Thank you for sharing it with us at Crafty Creations.
    Ciao,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Gaaf met het stukje kant erbij Liefs Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Wilma. Lief plaatje. Leuk met dat randje kant en mooie bloementoef.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurrijke kaart,Wilma.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk dat je meedoet met onze 'Voor een kind' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke sol en sketch, je kaart is beeldig Wil! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje zeg, zo leuk om zoiets met een workshop te maken. Fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest