dinsdag 25 april 2017

Voor jou

Hallo dames fijn dat jullie weer bij me langskomen, en hartelijk dank voor alle reacties op mijn vorige kaartje.

Dit CAS kaartje heb ik een hele tijd geleden al gemaakt maar nooit eerder gepubliceerd. Het is een digistempel die ik van Pinterest heb gehaald en ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.
Momenteel worden er op verschillende blogs om voorjaar gevraagd, en dit kaartje vind ik daar goed bij passen. De digi is ingekleurd met mooie zachte kleuren en vlinders horen ook bij het voorjaar. De basis is grasgroen linnen cardstock, met daarop lichtgroen linnen cardstock, verder een paar restjes cardstock. Het stempeltje is van Joy. Afgewerkt met witte parels op de vlinder, en 3 mintgroene parelhartjes op het wit papier.
Wat vinden jullie van dit CAS kaartje dames, een reactie is altijd welkom !!.

Groetjes Wilma


Met dit kaartje doe ik graag mee bij:

Creachickys #9 (Voorjaar)
Blog cards and scrap #April (pasen en of lente)
Stempelsonne #188 (Anything Goes)
Craftaddiction #4 (Vlinders)
Webshop Anmacreatief #67 (Voorjaar/Lente/Pasen)
Kleuren met potloden #April (pastel/voorjaarskleuren (min. 3 kleuren)

14 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Wilma,
    Prachtig is ie geworden!

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Heel mooi Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Deze kaart heeft niet meer nodig. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi weer,Wilma.Leuk met het vlindertje erbij.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Wilma,
    ook dit Caskaartje vind ik weer supermooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    dat heb je heel mooi gedaan!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi kaartje Wilma. Mooi Cas kaartje. Dank je voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes, Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige CAS-kaart, hele mooie digi heb je hiervoor gebruikt. Je kaart voor een 50-jarig huwelijk is fantastisch, zoveel details en mooi de hardroze accenten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is iets heel anders dan je normaliter laat zien Wilma!
    Vind 'm top!
    Dank je voor je 2e inzending bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook dit is een leuke kaart, leuk dat je meedoet met een 2e kaart bij de challenge van Kleuren met potloden. Succes.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En ook deze is weer heel mooi, gezellig dat je nog een kaartje instuurt naar onze challenge! groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje. Gezellig dat je meedoet met de aprilchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest