zondag 25 juni 2017

Rose elfje

Hallo dames, fijn dat jullie weer bij me komen kijken, en super bedankt voor al die leuke reacties op mijn vorige kaartjes !!.

Ik heb weer een paar nieuwe malletjes dus daar moest ik natuurlijk mee aan de slag. Ik heb er een fantasie sprookjeskaart van gemaakt. 
Alle gebruikte materialen zijn van Marianne Design op een paar takjes en pareltjes na.

Gebruikte materialen:
Wit cardstock, roze linnen cardstock, wit satijnglans cardstock
MD design papier Country Flowers PK 9144
MD knipvel Fairies VK 9559
3D Dahlia van Mattie
MD rond frame LR0454
MD label ?
Diamond gems JU0937

Wat vinden jullie van dit sprookjesachtige kaartje dames, een reactie is altijd welkom !.

Liefs Wilma


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Everybody art #405 (Happy Birthday)
Petallu #40 (Anything Goes, (Red) flowers)
Webshop Anmacreatief #69 (Rozen)

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n leuke kaart met een Elfje die hieronder is ook al zo mooi! Mooie materialen heb heb je gebruikt Wilma Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een allerliefst elfenkaartje Wilma.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee sprookjesachtige kaartjes met de elfjes, allebei prachtig opgebouwd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je elfjes kaarten prachtig Wilma en zo mooi van kleur.
    Waar haal je de energie vandaan, toppie hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Wilma
    Opnieuw een schitterende elfjeskaart, heel mooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk kaartje Wilma, lief met dat elfje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart!

    Bedankt voor je inzending voor de AnMaCreatief juni challenge!

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest