donderdag 13 juli 2017

Angels, week 28

Hallo freubelaars hier ben ik weer met mijn wekelijkse kerstkaartje.

Hij komt uit de oude doos, maar niet eerder gepubliceerd. Momenteel even wat minder tijd om kaarten te maken dus ik zoek maar in mijn nog niet gepubliceerde kaartenmap om toch wat te kunnen laten zien.
Basis is wit glans cardstock, bruin linnen cardstock, lichtgrijs glanscardstock. Het plaatje is een Poezieplaatje waarvan ik de randjes wat netter heb bijgeknipt. Het ronde frame en de Hulsttak met swirl is van May Design, de tekstmal is van Precious Marieke. Afgewerkt met 3 roze parelsterretjes, en kleine groene plakpareltjes.
Wat vinden jullie van dit Kerstkaartje dames, natuurlijk is een reactie welkom !!.

Lieve groetjes Wilma


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wilma ,mooie mal en leuke engelen .
    Creatieve groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spullen in je oude doos, Wilma!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart, prachtig frame ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje wilma

    nog een fijne donderdag

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat eenleuke kaart. Een mooie mal ik heb deze mal afgelopen jaar van mijn collecga's op verjaardag gekregen. Ze vroegen zich al af of ik de mal al eens weer gebruikt heb. Zal het binnenkort weer eens gaan doen want de mal is echt prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Wilma.
    Ook de kaart die ik heb ontvangen is heel mooi en steunend. Lief hoor, dank je wel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi wilma,
    Mooi kerstkaartje!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje en een prachtige mal.die plaatjes ken ik ook nog wel van vroeger. Erg leuk! Groetjes Marijke 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een hele mooie Wilma !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kerstkaart met een lief plaatje Wilma.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuk kerstkaartje Wilma..mooi zo een rond modelletje...lief plaatje en mooie stans gebruikt...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is weer prachtig je kerstkaart Wilma, ik hou hier wel van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toffe kerstkaart, leuk nostalgisch plaatje en wat een chique ronde mal!
    groetjes
    nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart, mooi die ronde mal buitenom.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi kaartje Wilma.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart, mooie mal heb je gebruikt. Sjiek geheel, Wilma!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest