zaterdag 29 juli 2017

Vintage girl

Hallo dames, hier ben ik weer met een kaartje.

Dit keer heb ik weer een Dutch Doobadoo malletje gebruikt. De gebruikte malletjes zijn Noortjes, en een grote tak van Joy. Chocomelk cardstock, mosgroen linnen cardstock, DP van Action.
Een plaatje van Gerda. 2 Soorten kant, bloemen uit voorraad, een zelf gedraaid koordje van bindtouw, een charm sleuteltje, diamant steentjes.
Wat vinden jullie van dit vintage kaartje dames, een reactie is welkom !!.

Lieve groetjes Wilma






Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
Fussy and fancy #192 (Anything Goes)

14 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een beauty Wilma...mooie kleuren en details en lekker vrolijk!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Wilma...leuk modelletje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Persoonlijk heb ik een beetje moeite met de kleuren van de bloemen bij het achtergrondpapiertje maar verder vind ik het een prachtige kaart. Mooi model en de kaart is mooi in balans!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie vintage kaart Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige vintage kaart Wilma!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een aparte kleurencombinatie maar het geheel komt toch mooi over Wilma. Een leuk model en mooie stansen heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Wilma
    Mooi dit vintagekaartje!schitterend gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart !!!!
    Prachtig hoe je die stansen hebt verwerkt !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So very lovely Wilma!! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest