dinsdag 14 november 2017

Kerstsok

Hallo dames, 
vandaag hebben we alweer de 2e reminder van de challenge bij 
Dit kaartje is mijn bijdrage als inspiratiekaartje. 
Het is een leuke Kerst digi van The Paper Shelther die ik met mijn Faber Castell Polychromos potloden ingekleurd heb.




Deze maand word de challenge gesponsord door 
All Dressed Up en The Paper Shelter.

Jullie hebben nog 2 weken om je kaartje te linken.

Om jullie geheugen op te frissen, 
hier nog een keertje de sketch van deze maand.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Creachickys #15 (Anything Goes)
Webshop Anmacreatief #74 (kerst / Winter)

12 opmerkingen:

  1. Waw, die digi is prachtig gekleurd, heel mooie kaart!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Wilma!
    Mooie digi heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met de vrolijke digi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Wilma ! Mooie mallen heb je gebruikt en een heel lieve digi ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kerstkaartje Wilma...wat heb jij dat leuke kerstsokstempeltje prachtig ingekleurd...een schitterend geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WoW echt een schitterende kerstkaart!
    Ik heb de afbeelding eens vergroot bekeken, hoe prachtig heb je die ingekleurd echt een kunstwerkje!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart met een hele leuke digi die je prachtig hebt ingekleurd. Ook nog even al je andere prachtige kaarten bewonderd die ik gemist heb.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kerstkaart, super mooi gemaakt met leuke details. Bedankt voor je deelname aan de challenge van de Crea Chicky's.

    Groetjes Ans DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest