vrijdag 26 december 2014

Frozen pumpkin

Hallo beste knutseldames, dank jullie wel voor alle reacties op mijn vorige kaart. Was weer super.

Een voor mij leuk nieuwtje, want bij Crafty Creation Challengeblog heb ik zowel de random als de top 3 gewonnen. Dubbel op dus. Helemaal te gek. De kaart waar het om ging was “de Herdertjes”. Super he !!

Vandaag een kaart in de kleuren blauw wit en craft. Het onderste DP weet ik echt niet meer waar het vandaan komt. Ik heb het al langer. Het DP met de sneeuwbolletjes is van Joy, ook al wat ouder maar dat mag de pret niet drukken, toch !! Plaatje uit de hobbywinkel. Op deze kaart heb ik de uiltjesmal van Cottage Cutz gebruikt, deze heb ik met nog een mal van dit merk, (een baby’tje op de maan) gekozen voor mijn prijs van WLVC, gaaf he !! De 4 kante mallen en het label zijn Spellbinders. De ronde krullenmal van Joy en de ster van MD. Ik heb een toefje gemaakt van kleine blauwe bloemetjes en de takjes van een Floral pons (gebruik ik heel veel, omdat het zulke lieve kleine takjes zijn). De stempel is een mij onbekend merk. Een paar witte plakparels maken het geheel compleet. 
Vinden jullie hem leuk dames !!

Knutselgroetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:

Duymelot #Dec. (Kerst - Nieuwjaarskaart)
de Creatieve zebra #16 (Kerst, maar dan anders)
webshop Anmacreatief #39 (Alles mag)

19 opmerkingen:

  1. Leuke kaart is het geworden, en gefeliciteerd met je top 3 en random! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart weer Wilma. Prachtig plaajte, een mooie kleur blauw en een mooie combinatie met het kraft en wit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart Wilma....super gedaan en wat een gave mal heb je uitgezocht.....leuk dat terug te zien hier op je kaart. Een fijne tweede kerstdag vandaag, liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma, wat een plaatje en wat is die uiltjesmal gááf! Mooie kleuren en leuk uitgewerkt. Van harte gefeliciteerd met het dubbel in de prijzen vallen, helemaal leuk..:)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    ook hier komen de uiltjes mooi tot hun recht, een prachtige kaart !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    het is weer een hele mooie kaart ! En gefeliciteerd met je prijsjes,
    creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje Wilma
    gefeliciteerd met je prijsjes

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Wilma,
    mooi zeg deze blauwe kaart!!!
    van harte met je prijsjes!
    Nog fijne dagen gewenst,
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Wilma,hele mooie kleuren heb je gebruikt Gefeliciteerd met je prijs .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende creatie Wilma....echt prachtig!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart, Wilma. Mooi kleuren combinatie en een heel leuke plaatje en details. Prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart! Prachtige kleurencombi en mooie stansen gebruikt.
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo gaafff!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi is dit kaartje Wilma....prachtig afgewerkt weer...
    en gefeliciteerd met je prijsje ...doe er maar heerlijk van genieten...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig! Wat mooi van kleur!
    Mooi plaatje en weer die leuke uilenstans! Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart. Wat staat alles mooi bij het prachtige plaatje.

    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! Wat heb je dat mooi gedaan in het blauw. Ik ben er weg van.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de DECEMBERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest