vrijdag 30 januari 2015

Hot coco & warm waffle

Hallo blogdinnetjes, allemaal hartelijk dank voor jullie reacties op mijn CAS-kaartje. 

Voor het eerst ga ik ook meedoen met de maandelijkse challenge 
van 52 weeks to Christmas. Het onderwerp van de challenge is daar “eten”. De plaatjes heb ik uit Mijn Hobbykaart. Zijn toch leuke tijdschriften hoor. Als ik zo 1 2 3 geen geschikt plaatje kan vinden blader ik altijd door deze bladen. Bijna altijd vind ik dan wel een geschikt plaatje. Het is weer een lekker volle kaart geworden. En ook heb ik weer een bloem van perkament gemaakt, gestanst van een Leane Creatief malletje. ik heb de smaak van perkament te pakken hihihi. Ik vind ze heel mooi. Verder een mal van MD 2x uitgestanst van craft, dan geïnkt met bruin, en onder een strook van Pion papier geplakt. Het kerst DP met de kruissteekhartjes is van Papermania. Een metalen sierknoop, een rode strik met Zeeuwse knop, een houten vogelkooitje, Cheery Lynn bladeren bij de bloem, hierin kleine rode kraaltjes en rode plakparels maken het geheel weer af.
Ik kijk al weer uit om jullie reacties te mogen lezen hoor !!

Frutselgroetjes van Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:
52 Weeks to Christmas #Jan. (Eten)

26 opmerkingen:

  1. Wat handig zo een magazine! Je kaart is super leuk en mooi aangekleed, lekker vol idd met details!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die bloem van perkament mooi!!!. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er weer een mooi geheel van gemaakt.
    Ja, in mijn hobbykaart staan vaak net die afbeeldingen die je zoekt.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige combinatie van spulletjes. Leuk die ovenwant.
    Een prachtige kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, alles past mooi bij elkaar. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wilma,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Ik ben er ook mee bezig! We zitten nog steeds in de kerst!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een smaakvol kaartje...:-)!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een schattig kaartje , Wilma! Veel te zien en een mooie compositie. Dat magazine ga ik ook eens naar op zoek, handig!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige kaart Wilma,
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Overal wat vandaan met als eindresultaat een heel leuke kaart Wilma!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Wilma - supermooi je perkamentbloem.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kaartje Wilma, alles is leuk gecombineerd zo.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Wilma,alles past heel mooi bij elkaar.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart Wilma,
    ik zag dat plaatje ook al bij iemand anders dacht ik, de vellum bloem is prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Wilma, mooi opgebouwd en je bloem van vellum is schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaartje is prachtig Wilma! Echt super :)

    Fijn weekend en lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geen gemakkelijk opdracht hè, allee dat vond ik toch.
    Je hebt er een geschikt plaatje voor gevonden en mooi verwerkt in deze prachtige kaart.
    Eens kijken wat ik er kan van maken, het onderwerp vinden vond ik al moeilijk, nu de rest nog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje, erg leuk idee om een plaatje uit een tijdschrift of een foto te gebruiken! En mooie perkament bloemetjes, zie er chique uit!

    Groetjes Dinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooi kerstkaartje Wilma, je bent er prima in geslaagd om aan het thema te voldoen....ik moet nog op zoek....

    groetjes en nog een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma,

    Hij is weer erg mooi.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Wilma, gezellig dat je ook eens met de challenge mee doet. Groetjes, Ingrid. 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart. Ik vind het nog een lastige opdracht. Maar bij jou is ie goed gelukt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. MMMMM ziet er heerlijk uit zeg Wil , het water
    loopt me uit de mond , hot choc met warme wafel !1
    Leuke kaart , fijne zondag en.....
    Groetjess van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen

  24. Een heel mooie kerst kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi Wilma
    leuke kaart
    bedankt om me te doen bij 52wtc
    grtjs Lisbeth
    DT-52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest